.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شمشیربند: حرف ها در قالب شعار باقی نماند

 شمال نیوز سیده سعیده فلاح: نخستین نشست شورای فرهنگ عمومی مرکز استان مازندران برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز، این جلسه که با حضور برخی از مدیران فرهنگی دستگاه های اجرایی مرکز استان و به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری ببرگزار گردید بر تحقق شعار سال 93 مقام معظم رهبری تاکید شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری با اشاره به پیام ارزشمند نوروزی مقام معظم رهبری در خصوص «سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی» بر پیگیری تحقق عملی آن تاکید کرد و گفت: توسعه همه جانبه با توجه به ایجاد اقتصاد مقاومتی درونگرا و توسعه اقتصادی با مبنای فرهنگی محقق خواهد شد.
وی همچنین از تولید و انتشار کتاب، تولید فیلم، ساخت اسباب بازی هایی منطبق با فرهنگ بومی و برگزرای همایش ها و کلاس های آموزشی بهبود سبک زندگی و مهارت های زندگی و روابط فرزندان با والدین و والدین با فرزند در سال گذشته و استمرر آن در سال جدید خبر داد .
اسدالله تیموری معاون فرهنگی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری نیز تدوین ابعاد مختلف و بررسی راهکارهای اجرایی تحقق شعار سال مقام معظم رهبری را به عنوان یک راهکار استراتژیک در سطح جامعه شهری و برنامه ریزی عملی در قالب فرهنگی مدیران اجرایی استان بیان کرد.

مردم باید خدمات مدیران را لمس کنند و حرف ها در قالب شعار باقی نماند

مسئول کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهرساری بر ارائه خدمات شهری بدور از شعار تاکید کرد.
به گزارش شمال نیوز، علیجان شمشیربند عضو شورای اسلامی شهر ساری در نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ساری با اشاره به اینکه تحقق شعار سال مقام معظم رهبری با مدیریت جهادی و عزم ملی در قالب فرهنگ اسلامی تحقق می یابد گفت: مردم باید خدمات مدیران را لس کنند و حرف ها و سخنرانی ها در قالب شعار باقی نماند .
وی همچنین با اعلام اینکه با مصوبه شورای اسلامی شهر ساری بودجه فرهنگی شهرداری مرکز استان را از یک میلیارد سال 92، به 5 میلیارد تومان در سال 93 افزایش دادیم افزود: کمیسیون فرهنگی شورا، در سه محور آموزش شهروندی، دینی و مذهبی، ورزشی و سلامت با 51 زیرمجموعه در سال 93 برنامه های فرهنگی شهرستان ساری بعنوان پایتخت بهار نارنج کشور را اجرایی خواهد کرد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.012 seconds.